گزارش تصویری از شرکت یوتیوپ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . به عنوان مدیر این وبلاگ امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار بسیجی و آدرس fatima19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 50431
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate
بهار زندگی




این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا و با استفاده از آدوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵ برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های وبلاگ‌ها و فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌ است. این شرکت به کاربرانش این امکان را می‌دهد که ویدئوها را بر روی صفحات وب، وب‌نوشت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. این وب‌گاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه‌بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، وی، و ایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد.

یوتیوب دارای یک مجموعه از دستورالعمل‌های اجتماعی به منظور کاهش سوءاستفاده از ویژگی‌های وب‌گاه خود است. بطور کلی محتوای جنسی، سوءاستفاده از جانوران، فیلم‌های دارای شوک، حق تکثیر محتوای ارسالی بدون رضایت صاحب ویدئو، نفرت‌پراکنی، هرزنامه‌ها و رفتار غارتگری در یوتیوب ممنوع است. همچنین بارگذاری ویدئوهای توهین‌آمیز، هرزه‌نگاری و موارد تشویق به اعمال جرم توسط یوتیوب ممنوع شده ‌است.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری میشوند. افراد ثبت نام نکرده بارگذاری‌هایشان محدود است؛ اما افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوهای نامحدودی را بارگذاری کنند.

گاه ویدئوهای یوتیوب سبب دفع کاربران می‌شود که این از جنبه‌های منفی یوتیوب به شمار می‌رود و به همین دلیل یوتیوب بخاطر محتوای توهین‌آمیز در برخی از ویدئوهای خود، با انتقاد روبه‌رو شده ‌است. از مناطق بحث و جدل در یوتیوب را می توان به انتشار فیلم توهین آمیز در مورد پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد که اخیرا علیرغم اینکه موجب شد این وب‌گاه اعتبار خود را در بسیاری کشورها از جمله کشورهای مسلمان از دست بدهد، از سوی دیگر موجب اعتراضات شدیدی نیز در مقابل سیاست های آمریکا و آزادی هایی از این دست شد.

با این وجود از آنجا که گوگل تاکنون از حذف این فیلم از پایگاه یوتیوب خودداری کرده است، دسترسی به وب‌گاه یوتیوب در چند کشور از جمله ایران، لیبی، افغانستان، سودان، پاکستان و بنگلادش و ... مسدود شده است. احتمال مسدود شدن این پایگاه در روسیه و عربستان سعودی نیز وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : فاطمه عباسی