درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . به عنوان مدیر این وبلاگ امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار بسیجی و آدرس fatima19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 50356
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate
بهار زندگی




شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : فاطمه عباسی
 

مردی چهار پسر داشت. آنها را به تریب به سراغ یک درخت گلابی فرستاد که در فصله ای دور از خانه اش روییده بود. پسر اوّل در زمستان، دوّمی در بهار، سوّمی در تابستان و پسر چهارم در پاییز به کنار درخت رفتند. سپس پدر همه را فرا خواند و از آن ها خواست که بر اساس آنچه دیده بودند، درخت را توصیف کنند. پسر اوّل گفت: درختی زشت بود، خمیده و در هم پیچیده. پسر دوم گفت: نه. درختی بود پوشیده از جوانه و پر از امید به شکفتن. پسر سوم گفت: خیر. درختی سرشار از شکوفه های زیبا و عطر آگین بود. با شکوهترین صحنه ی زندگی ام بود. پسر چهارم گفت: نه. درختی بالغ بود پر بار از میوه. چر از زندگی و زیش! مرد لبخندی زد و گفت: همه ی شما درست گفتید، امّا هریک از شما یک فصل از زندگی درخت را دیده اید! شما نمی توانید درباره ی یک درخت و یا یک انسان بر اساس یک فصل قضاوت کنید. اگر در زمستان تسلیم شوید، شکوفایی بهار، زیبایی تابستان و باروری پاییز را از دست داده اید! مبادا بگذارید درد و رنج یک فصل، زیبایی و شادی فصولل دیگر را نابود کند. لحظه های بهتر تو از راه خواهند رسید.



دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : فاطمه عباسی

www.sunnyfun.loxblog.com



دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : فاطمه عباسی

   من به عنوان نویسنده وبلاگ از تک تک شما بازیدید کنندگان عزیز از صمیم قلب به خاطر توجه شما به این متشکرم و باید به عرضتان برسانم این وب به مرحله استانی راه یافت  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : فاطمه عباسی